Förebilder

Jag har aldrig riktigt haft några eller någon jag ser upp till. Även om min storasyster alltid tyckte att jag minsann skulle se upp till henne och lyssna på vad hon sa när vi var små. Jag tror det krävs iallafall lite respekt för att bli en förebild för någon, men eftersom jag tycker att vi ligger lite på samma nivå så blir det inte som en förebild för mig.
Jag tycker det är kul att ha många förebilder även om de flesta av mina förebilder är raka motsatsen till mig själv. Men det kanske är just därför också eftersom man oftast vill vara på ett annat sätt än vad man är.

Carolina Gynning är en av mina största förebilder


Jag läser dagligen hennes blogg. Hon delar med sig av sitt liv, sina tankar - både glada och ledsna. Hon peppar genom sin livsglädje. Hon sticker verkligen ut, i vårt så kallade "lagomland". Hon känns som en sån person som aldrig tar någon onödig skit och hon vågar stå upp för sig själv. Jag beundrar henne för det!
Som jag uppfattar henne är hon raka motsatsen till mig själv och just därför ser jag upp till henne.

Och ingen kan ju förneka att hon är sjukt vacker.




Kommentarer
Postat av: Johaaanna

Vad heter henns blogg ?

2010-03-21 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar