Friskolekampen

Friskolekampen idag då... Jag som inte ens hade tänkt gå dit, men så blev det iallafall till slut. Cissi ville dit efter att vi hade gjort Arbetsmiljö & säkerhet prov och lyckades övertala mig. Kollade bara på en match och såklart förlorade Thoren den matchen jag kollade på :/ otur otur.. Träffa Mikaela min plutt där med  träffar ju nästan aldrig henne nå mer så tråkigt ju. Tror att jag klarade provet mycket bättre än vad jag trodde, hoppas på det iallafall. Så sjukt skönt att ha gjort bort 2 av 3 prov den här veckan och båda känns ok!  

Nu har jag precis kommit hem och har såklart inhandlat cola. Idag ska jag banne mig ha en pluggfri dag! Sen blir det att ta nya tag imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar