Hiss & Diss



1. Converse
Jag ser verkligen fram emot tills man kan ta på sig converse utan att bli blöt om fötterna och hur
snyggt är de inte? Passar verkligen till nästan allt också. Tummen upp för de.

2. Tokio Hotels låttexter
Alla texter är fina och de flesta har en väldigt fin betydelse bakom sig (hmm.. kan man säga så?)

3. Den här fina låten jag blev tipsad om
Den kan verka lite tråkig i början, men blir bara bättre & bättre

 







1. Sena bussar
Allt beror ju på all skit snö som finns därute, men jag får kramp av att stå och vänta på en buss som inte kommer
eller kommer försent. Det finns seriöst inget värre. På sommaren är det inte så farligt, men i det här svinkalla vädret.

2. Folk som hela tiden går runt och snackar om sin vikt. "åh jag är så tjock" Fet diss på det. För det första är det ingen som bryr sig, och vad är det för mening med att trycka ner sig själv inför andra hela tiden. Man vinner ingenting på det i slutändan - sant.

3. Folk med gladkrav
En del människor kräver att man ska vara sprudlande glad hela tiden för att de inte ska börja tjata "är du sur?"
"har jag gjort något?" Snälla, man kanske bara är lite trött och lite mindre pratsugen än vanligt. Kan inte de få vara okej?

Kommentarer
Postat av: Lina

usch för att stå & frysa & vänta på bussen

2010-03-07 @ 12:50:20
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar