Onödigt inlägg

Mitt försök att bli ljusbrun slutade med att jag först blev grå.. och nu brunt som skiftar i grönt Yippii!
Jag kände på mig att jag skulle va tvungen att bli brunett i slutändan ändå. Imorn måste jag ta tidig buss in till stan med världens största luvtröja och köpa brun hårfärg.

Va föressten in till stan idag och köpte en vårjacka. Kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa en jeansjacka eller skinnjacka. Köpte inget av de, istället blev de en jacka jag aldrig skulle komma på tanken att köpa för ett år sen. Vet inte om jag ska återställa den eller ha kvar den. So not my style!  Ska visa den imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar