Praktiken dag 2

Trött som ett as var jag efter den här dagen. När jag slutade praktiken kl 3 hade jag blåser hela fötterna, dunkande huvudvärk och svintrött. Sprungit hela dagen, plockat disk, diskat, gjort i ordning sallad, tvättat hela diskrummet :O Men att alla är så gulliga och trevliga där så det jämnar ut sig. De flesta är ju gamla förutom en tjej, Sally, hon e bara 18 så de e kul:) mm Inte konstigt att jag har fått skavsår, mina skor är 1 storlek för små. Tur att jag beställt nya då.
Det där stället måste verkligen gå back när det gäller fika försäljningen på eftermiddagarna. Den svenska tanten som står i disken oftast äter minst hälften av det som säljs. Tittar man åt hennes håll står hon hela tiden och tuggar, wienerbröd, chokladbollar, majonäsmackor. Inte nog med det så går hon och tar baguetter och lättöl från buffen. "Men Gud, vad jag äter, nej nu får det räcka" En kvart senare har hon smörat en baguette till. jag överdriver ingenting. Förstår inte, får hon det? haha :D

Neej, nu ska jag sluta snacka skit. Imorn är sista dan, praoade bara 3 dagar på det där stället :O? lite tråkigt faktiskt... 


Ständig sol ger öken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar