Prao

Usch vilken jobbig dag det här har varit. Inte tråkig, men jobbig. Började som sagt praktiken idag. Jätte mysigt cafe :) men jag som trodde att det skulle vara helt dött där :O Ack så fel jag hade! Jag tror jag har gått flera mil idag, nej men massor att göra hela tiden. Och sura gamla tanter som vanligt som hackar upp sig på sånt som att det råkar stå kvar brickor ppå borden. Det är 3 utländska kvinnor och en svensk. Jättegulliga allihop, förutom den svenska tanten. Hon är säkert trevlig men från början var hon iallafall jättesur, hon trodde nog bara att jag skulle vara ivägen hela dagen. Svär som en borstbindare gör hon också, och säger jävla kärring till alla över 40. Nån bokstav har hon tror jag?

Dom är inte snåla där. En av "tanterna" tryckte hela tiden på mig massa wienerbröd, chokladbollar och bullar. Och inte nog med det, när jag skulle gå hem fråga hon om jag ville ta hem massa köttbiffar också hahah - Nej tack jag har mat hemma:) hmmm.. ser jag fattig ut eller?

Nu ska jag äta middag och förbereda mig inför en ännu jobbigare dag antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar