Shoppat

Jag kom precis hem från en liten shoppingtur på stan.. Det finns seriöst inge bättre än att "köpa saker". De spelar ingen roll vad det är egentligen, jag bara älskar att handla. Man får sånt glädjerus efteråt  En liten lätt fylla, nerrå jag driver såklart.. Jag köpte faktiskt inte speciellt mycket. Jag älskar som sagt att köpa kläder, men jag hittar ändå alltid anledningar till att inte köpa de plagg jag står och håller i, jag kanske är för snål? hmm..

Här är resultatet iallafall

Ett så kallat " tant linne ".  (och ja, jag vet att jag har så mycket smink att ja ser ut som en rävkärring)


Och en vanlig vit tröja. Kommer vara fin på sommaren med svart bustier under (heter de så?)


Nu blir det pasta med skinksås sen måste jag kanske göra några tråkiga ärenden :/

Juste, för att inte glömma så dammsugade jag hela huset idag. Ännu mer creds till mig idag! Wihoo



"Om man går fort och ler mycket är det ingen som ser att man är ful"

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snyggt linne. vart kan man köpa de?

2010-03-12 @ 22:14:22
Postat av: Daddy

Jaa så sant...ett glatt fejs gör en människa 3 ggr vackrare...därför har jag alltid ett leende på läpparna...DVD !

2010-03-13 @ 03:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar