Tjoho

Idag vaknade jag NÄSTAN helt pigg för  första gången på flera år tror jag, en skoldag alltså. Det är ju fredag idag, brukar inte ha någon skola på fredagar men idag var vi tvungna att åka in för att ha naturkunskap bara för att vi skippade den i Onsdags, hur jobbigt? Underbart att den här veckan äntligen är över, trodde aldrig jag skulle ta mig igenom den utan att ta minst några sovmornar  Jag har inte tagit en enda sovmorgon och inte skolkat en enda lektion. Creds till mig! Jag vet att det är en självklarhet men jag är en dålig människa erkänner jag.
Och jag måste bara säga att jag älskar det här vädret. Det är verkligen ingen myt att man blir deprimerad av leva i ständigt mörker.

Jag trodde att jag köpte leggings på bikbok igår, men det var tydligen strumpbyxor :(

 

"Everyone dies, but not everyone lives"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar