Törstig

Jag höll precis mitt "tal". Fan va dåligt de gick. Varför blir jag alltid så fjantigt nervös inför såna småsaker ajja nog om det. Jag håller bokstavligen talat på att törsta ihjäl, vilken tur att "Roch" finns då som ska komma kl 11 och bjuda mig på cola eftersom jag inte har några pengar. Sen kanske det blir en liten tripp på stan också vem vet. Nu ska jag fortsätta plugga till prov nr 357?  usch och blä på den här veckan.

Ni glömde väl inte att det var Internationella Kvinnodagen igår? Ta åt er all ära, finns inget bättre än att vara tjej Mohaha

Kommentarer
Postat av: sofia (palmgren hihi!)

nu har jag hittat hiiiit!



talet gick ju jättebra ju! :)

2010-03-09 @ 19:18:35
URL: http://ruthsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar