When nothing goes right... Go left

Ibland drömmer jag om att bli psykolog, kunna hjälpa andra som har det svårt, Jag vill vara den där stabila som orkar lyssna på andra, men jag måste erkänna att jag inte alls är den personen även om ja önskar jag vore det.




Anonym om Visste du...?:
HAHAHA bara 17 kg ? de är ju ingenting! Ja måste äta typ 100 kg, iallafett 1 kg per vecka

1 kg godis per vecka betyder alltså att du skulle köpa godis för ungefär 80kr i veckan om det är 7.90 vilket de oftast är. Låter inte de lite mycket?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHHAHAHAHA; de låter förfärligt! Snacka om kläder ja skulle kunna ha ! Men icke nu får jag gå tjock och naken för att jag älskar godis och är sockerberoende.:(:(

2010-03-25 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar