01:19

Jag hatar att ringa till människor jag inte känner. Bara sådana enkla saker som att ringa och avboka en tid hos tandläkaren är sjukt ångestladdat för mig. Jag blir så nervös. Tänk om jag säger något fel? Innan jag ringer upprepar jag alltid vad jag ska säga för mig själv i huvudet. Jag upprepar det flera gånger för att försöka slipa konversationen till perfektion. Det är samma visa när någon ringer mig. Jag svarar aldrig när det är skyddat nummer. Ringer det någon som jag inte känner så bra har det hänt att jag har struntat i att svara, för att jag är rädd för den där "pinsamma tystnaden" som kanske kan uppstå.

Så! Nu vet ni varför jag inte svarar ibland

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag är precis likadan! Tycker det är asjobbigt att ringa till mormor också ;)

2010-03-25 @ 08:58:41
Postat av: Louise Tangen

Hei:)

Jo mer du ringer, jo lettere blir det:) var livredd selv jeg, fram til mor tvinget meg til å gjøre det! haha

2010-03-25 @ 12:39:11
URL: http://www.louisemariatangen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar