Sunday

Har precis kommit hem ifrån stan och nu sitter jag och pimplar, Cola? Nej Saft! :)
Imorgon börjar jag min praktik, en vecka försent! Har ju varit "ledig" som sagt hela den här veckan. Tror det ska bli lite kul iallafall. Allt funkar nog så länge man slipper bara stå och inte göra ett skit.

Tröja jag köpte Så typiskt min stil. Jag vet att jag borde ändra stil och klä mig lite "roligare" men jag trivs såhär. Stor tjocktröja+jeans :D 399:- BikBok om någon bryr sig.


Väska från New Yorker 169:- tror jag.





Nånting jag upptäckt -  Det är olidligt att fönstershoppa.
... men om du provar kläderna så inser du att du passar inte i någonting. Du är både fysiskt och psykiskt utmattad och tycker inte att du är speciellt snygg, därmed vill du inte köpa någonting, i slutändan. Jag vet inte hur det är för er, men det funkar alltid för mig. haha, är det bra eller dåligt? - beror på antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar