Sagan som blev sann


Igår fick jag äntligen se & höra mitt älskade Tokio Hotel live. Mäktig känsla 

Blev upp över öronen förälskad när Bill sjöng "the world behind my wall". Det var det absolut bästa ögonblicket i mitt liv..  nej men det bästa ögonblicket på väldigt länge i iallafall.
Bill och Tom har ändrat frisyr, men dom andra två hade inte ändrat något speciellt. Allt var perfekt! Bara en liten, liten grej störde mig. Haha. Två mega fjortisar hamnade bakom oss. Dom hade ritat Tokio Hotel märket på kinderna och var utspökade. Under hela kvällen böjde dom sig fram i stolen och tjöööööt rakt in i örat på mig. Ett skrik så pass högt att du på riktigt blir rädd att trumhinnan ska spräckas. Jag kokade av ilska och drömde ihärdigt om hur underbart skönt det skulle vara att vända sig om och att dra ut löshåret på dom.
Jaja  Greta 80år kanska borde hålla sig borta från sådanna tillställningar.

Vi satt bredvid 2 killar i vår ålder. Och en av dom såg ut som Karim exakt! (Mörtens gamla abdull kompis) Dom var läbbigt lika. Jag vet inte ens om jag hade sett skillnad på dom om jag så hade haft dom båda två rakt framför näsan. Jag blev äcklad bara jag tittade på den "oskyldige".   
Nej, en blond & blåögd "svenne" ska det vara !! 

Senare när vi kommit tillbaka till Uppsala och satt på station och väntade på bussen, stod vi och lyssnade sådär lite diskret på några machmuds som högljutt skrek fula ord när dom disskuterade "svennar". Något i det hållet var det i allafall. 
Jag tittade på Mörten och himlade med ögonen. Vi tänkte samma sak. 
- Tänk om dom inte fanns här. Va bra det skulle vara! Vi skulle vara som en enda stor familj allihop, sa Mörten.  
Inte för att hon trodde på det där själv, men det lät kul.

(Nu kommer jag antagligen bli misshandlad på Sivia Torg. Men det skulle väl vara orättvisst ..För jag citerade endast.)


När jag kom hem somnade jag som en stock. Jag som vanligtvis brukar ligga vaken hela natten och vrida och vända. Men den här gången slapp jag det. Vilken känsla det var. Att lägga sig ner och somna på en gång.

Bill&Tom driver med sig själva haha skön





Donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar