Valp?

Jag är nästan helt säker på att jag måste ha mailat varenda uppfödare av cavalier king charles spaniel. Jag menar alla uppfödare som bor lagom långt bort. De flesta har inte svarat och de som svarat har det iallafall till slut bara runnit ut i sanden. Men igår fick jag ett svar som lät rätt trovärdigt


Hej!
 
Det är inte helt omöjligt,men det blir inte förrän om kanske 3mån.Vi håller på & väntar att våran Maja ska valpa vilken dag som helst.Men vi kan hålla kontakten.
 
Var bor du?Har du hund eller har du haft hund,isåfall vilken ras?Jobbar du eller går du i skolan?
Tyvärr vill dom flesta ha tikar,förhoppningsvis får vi några tikar,men dom är tingade sen lång tid tillbaka,det är inte så många som vill ha hanar just nu,& det föds alltid mer hanar än tikar på något konstigt sätt.
Jag skaffade min första hund,det var en cavalier 3 mån efter att jag fyllt 17 år,så det tycker jag inte alls verkar oseriöst.
 
Hela familjen &  vovven också naturligtvis är välkomna hit & hälsa på,men vi kan ju inte lova något än.
Valparna måste bli minst 4 v innan någon får komma hit & se dom.


Jaaa! Den här gången ska det banne mig funka! Jag ska ha den där valpen.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh faaaan då jag vill också ha en liten valp :O

2010-03-18 @ 13:22:14
Postat av: Anonym

Ja, dom ser ju söta och oskyldiga ut......på bild =)

2010-03-18 @ 13:43:46
Postat av: Moster

Vad säger mamma då?

Ursöta puppies;-)

2010-03-20 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar