26 maj

Damn jag vill också ta studenten nu! Fatta att jag har 2år kvar i skolan. Jag står inte ut med tanken.
Älskar allt som har med de och göra, men det verkar tyvärr inte min syrra göra. Det hela verkar vara som ett stort jävla projekt för henne , men de är de fan:D klänning, skor, smink, hår, hår, hår, hår, hår!!!! studentskiva, pengar hit och dit.

Igår var hon på studentskiva och hade lånat mina skor, min jacka och min väska. hmm... 3 saker tänkte jag. Undra hur många som kommer tillbaka. Även fast jag sa 100 ggr att hon inte skulle förstöra eller glömma något ( ja, om ni bara visste ). Jackan lämna hon på krogen tillslut och väskan är totalt förstöd. Dränkt i brunkräm gaaaaah jag har damp för tillfället.

Nästa vecka ska det städas, pyntas och sen ska jag baka lite:P Nej nu blev det lite för tantigt här känner jag.
Va beredda på att jag kommer se ut som en gris rent ut sagt på studenten iallafall. En klänning för 199:- och skor ifrån förra året, och mitt hår är grönbrunt. Behöver jag säga mer?

Nej, nu vill jag ha sommarlov, saft och jordgubbar och flätor i håret och massa roliga tidningar och en hängmatta. Vita skor och Solero Shots, den där glassen som man åt när man var liten som inte längre finns och köpa, och kanske en kram från några människor jag saknar.

Markus student




Kommentarer
Postat av: Mörten

HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH

2010-05-28 @ 06:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar