Bajs ont i magen

Jag har verkligen tröttnat på att blogga märker jag. Från början tycker man att det är rätt roligt sen tröttnar man mer och mer, ja menar.. så roligt är ju inte mitt liv precis att jag har nått nytt att berätta varje dag.
Valborg var iallafall rätt lyckat tycker jag. Man ska aldrig ha för höga förväntningar på något, då blir man bara besviken. Things I have learned in my life. Vädret var rätt lyckat och Dagen var bättre än kvällen om man säger så + att jag valde helt fel skor. Har träningsvärk för resten av veckan nu :) Nog om det.. 

För tillfället har jag jätte tråkigt, sitter och redigerar i Picasa och har skitont i magen. Tryckt i mig allt för mycket onödigt skit idag. De blir så ibland trala lala la :/ Ska värma upp min "varma katten". Blir bättre så.

Måste bara upplysa er om att min Skorpa är världens(!) mysigaste hund verkligen. Visst.. hon kan vara rätt jobbig ibland, orolig och skälla morra och helfaderillan. Men när hon väl är lugn är hon såååå mysig :)

Älskar den här bilden!


satt och bläddra igenom kameran och hitta den här. Min dåliga humor :D


"åhh har vi köpt saltgurka"


Kommentarer
Postat av: maria

Känner precis lika dant. Jag har slutat bloggat flera gånger för jag tyckt att det är halvt meningslöst och jobbigt! Men sen helt plöttsligt känns det som man vill skriva av sig, och det brukar bli på bloggen jag gör det =)Bestämde mig senast i går för att sluta blogga...men om några dagar har jag säkert börjar igen...

2010-05-02 @ 11:47:46
Postat av: Julia

hade också helt fel skor på valborg, mina tår började blöda! :( hoppas du mår bättre sen och fortsätt blogga! inte för att jag ska säga så mycket, men .. ;)

2010-05-02 @ 14:58:15
URL: http://jayess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rubriken säger allt! Hon har gaser!

2010-05-03 @ 00:06:50
Postat av: Robban

Haha sjukt bra reklam för filmcafe, har du fått nåt jobb därifrån eller, e sj ny i gamet hehe

2010-05-13 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar