Borde plugga

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna. Uppdaterar man mindre förlorar man också massa läsare har jag märkt. Men sånt bryr jag mig inte om. Jag bloggar när jag har något att skriva, jag bloggar för jag tycker det är roligt ibland. Vissa mänskor är helt galna och måste uppdatera hela tiden, annars känner dom sig dåliga.

I skriva stund borde jag sitta och plugga matte. De vore verkligen nödvändigt, men jag orkar verkligen inte. Det får gå som det går på onsdag när det är nationella.

För övrigt var Avatar den tråååkigaste filmen jag sett på länge. Jag har haft jätte höga förväntningar på den, på slutet satt jag bara och spolade fram hela tiden för att den skulle ta slut.



MEGA BILD. På den här bilden ser det verkligen ut som jag har vattenskalle, kanske den fula mössans fel?
Man kan alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud vilket sött linne :) Vart har du köpt det? :)

2010-05-11 @ 08:46:00
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar