Damn

Blää vet inte hur jag ska beskriva mitt humör för tillfället. Sur, ledsen eller besviken?
De hela började med att vi bara skulle till Ica Maxi och handla ingridienser till en tårta. Skulle aldrig ha åkt dit överhuvudtaget. Mörten stannade ute för hon skulle röka, och höll i Maggie samtidigt. Medans vi var inne på affärn hade iallafall Maggies uppfödare träffat på dom där utanför, och de va uppenbart att hon saknade henne och ville ha tillbaka henne. Pallar inte dra upp hela historien vad som hände, hon hade iallafall väldigt dåliga bortförklaringar och nu får jag inte tillbaka henne uppenbarligen. Psykiskt störd tant det där. De har hänt så sjukt mycket idag känns de som:D Känns som de va minst 4 dagar sen jag steg upp i morse.
Nu väntar jag på att Bella&tyra show ska komma in. Missade de kl 9 :/

ADJÖÖÖÖÖÖ



Min fina Skorpa. Jag svär att hon hade det mycket bättre hos mig än hos den där tanten.
Hon bodde i ett hus lika stort som min gamla lekstuga med 8 hundar, och de luktade seriöst gammal använd tampong i hennes hus. usch och själv hade hon säkert inte duschat på minst 3 månader.

Kommentarer
Postat av: Mörtis in ur heart

gammal tampong? snackar du utifrån egen erfarenhet lr!? :S EWW

2010-05-13 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar