FÖRKVÄLL

haha, såg ni på FÖRKVÄLL för ett tag sen, helt sjukt! Det var någon Natalie (någon känd designer) som hade med sin 10-åriga dotter Chloé (!) som hade typ hur många 10 000 kr väskor, kläder, skor mm av Chanel och massa andra svindyra märken, och hon pratade om hur mycket hon älskade fashion och Sex & the City-filmerna!!
Hallå??!! Alltså, när jag var 10 år brydde jag mig inte ett dugg om såna saker. Jag satt hemma med min mamma och mormor på altan och käkade kanelbullar och visste knappt vad mode va!
Omg asså... vart är världen på väg...? :D



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag så också det! det var helt sjukt ju! Men hon är ingen designer förresten. Hon, Nathalie Schuterman har en botique i Stockhol med en massa dyra designermärken. Men snacka om att skämma bort sin dotter! En Balenciagaväska för 10 000 kr liksom! Ja, jag vill att hon ska ha det bästa. Haha, helt knäppt! :D



Kram

2010-05-30 @ 17:28:09
Postat av: Mikaela

Stockholm*

2010-05-30 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar