Im so happy

Haha märkte aldrig inlägget före förrän hon berättade det. lol:P
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för tillfället, men jag tror jag är MEGA glad ändå! :)
Jag tror jag har världens bästa föräldrar just nu. Eftersom det tyvärr är så krångligt att vara fodervärd hit och dit, även om jag inte trodde det ifrån första början, ja menar.. vem trodde att en uppfödare skulle ta tillbaka sin hund för att hon saknade den, för det är inte så att det var något fel på henne Absolut inte!
Hursomhelst, imorgon ska jag åka ändaaa till Falköping och köpa en chihuahua. Det är en svart 8veckor gammal chihuahua-hane. Jag fattar att det låter helt sjukt att ena dagen har jag en hund, nästa dag har jag en ny på g. Men vad kan jag göra? Det är hennes hund och hon vill ha henne själv.

Nu får jag fucking ÄGANDE RÄTT och ingen kan komma och sno honom!! Ska visa massa bilder på honom när jag har honom imorn.

JAG ÄR SÅ GLAD! :) har precis kommit hem ifrån pappa och Gränby och nu vankas det grill-partay hemma hos Johanna.

Hmm... vad ska jag döpa honom till?




Kommentarer
Postat av: sp

men skämtaru eller jag vill också haaaaaaa!!!



åh snälla nåt sött gubb-namn!

2010-05-14 @ 21:41:02
Postat av: Anonym

döp han till tåbben!

2010-05-15 @ 10:42:58
Postat av: Martin M

Vad sägs som klick kanske?=)

2010-05-15 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar