In my head its going down

Snacka om "söndags-ångest" jag hade igår kväll.. Hade verkligen ingen lust att stiga upp kl 6 en fredag, är ju van att alltid vara ledig då. Men nu är den faktiskt som bortblåst. Jag vakna en timme före jag ens behövde gå upp, och jag har fixat mig på bara 30 min nu!! Jag har blivit sjukt mycket snabbare på morgonen. I 9an gick jag alltid upp minst 2 timmar före jag skulle till skolan. Nu stiger ja upp ungefär en timme före och då hinner jag äta, sminka mig och fixa håret och ändå brukar ja få vänta på att gå till bussen.
Koonstigt de där eftersom jag inte hade mer smink på den tiden :D


Idag ska jag fixa ett leg också, på tiden!! Nu kommer ja kunna köpa energidricka själv Wihoo! :S



Måste också upplysa er om att jag älskar min hund :D Det är jättemysigt att ligga och lyssna
när han andas på nätterna. Han andas mycket högre än mig, så myys!





Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Aaw vad söt hund :D

2010-05-23 @ 00:21:24
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar