IwantPepsi

Hur orkar man gå kvar i skolan när man vet att man har världens sötaste valp hemma?
Han vaknar varje morgon kl 6 och tjuter precis som en liten unge som ska ha mat. Då är det bara att gå upp och ge honom mat, men han slutar inte tjuta för det. Mellan kl 6 och 10 låg han och slicka och krafsa på mitt hår, så jag kände mig lagom fräsch imorse när jag skulle till skolan. Kiss (eftersom han trampar i sin egen urin hela tiden) + saliv hela håret, och inte nog med det så hade jag skitit hår innan jag la mig. Frääääsch jag är idag!

Idag har ja vart duktig, inte skolkat ett skit. Till o med jobbat över rasten och gjort klart ett grupparbete!:)

Suddig bild, och ja ser allmänt skabbig ut idag, men jag var bara tvungen imorse.
Om 2 veckor kommer den ju vara dubbelt så stor :D







Dom delade ut massa Burn idag på torget. Tänk om det hade varit Monster istället. Himmelriket

Kommentarer
Postat av: Martin

Sluta säg att du ser skabbig ut!

2010-05-17 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar