Right now

Jag är nästan säker på att jag klarade provet idag. Är löjligt glad för det faktiskt. Hatar att få IG. Då måste man göra om och så kommer det nya prov och inlämningar samtidigt, det blir pannkaka på pannkaka. hmm.. tänk om jag inte klarade de nu?

Har precis kommit hem och satt mig i soffan med rester ifrån gårdagens mat. Tortellini. Det är faktiskt det godaste som finns, när min mamma lagat den iallafall. Försöker plugga samtidigt eftersom det är nationella i matte igen på fredag och jag är sjukt dålig på matte, men Ellen DeGeneres show är lite roligare. Liiiiiite 

Sen ska jag faktiskt ut på promenix. Ska ta med "Ti-tass" så han lär sig hehe :D



Vad blir det? - Jaaaa, men det blir ju hallongrottor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar