Svar på tal :D

Det där med fotot var sjukt. Har hänt Lanja oxå. Men hon tycker väl du är fin
Sen det där om att alla känner olika.
Tror faktiskt tvärt om. Man tror att man är så ensam om sina känslor men vi är rätt lika alla människor. Vi reagerar ganska lika på olika händelser och upplevelser.
Inser det mer och mer ju äldre jag blir, och nu håller jag på att bli riiiiktigt gammal ska du veta.
Kraaaam

tror du att det är så ? :) Du har säkert rätt! De brukar ju va så :D gammal och vis! (nej du är inte gammal, bara äldre :D )

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: okej, tack :)

2010-05-11 @ 13:11:25
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: moster

Jag vet inte tycker bara det känns som man inser mer och mer att man känner ganska lika som andra. Vi är skapta på samma sätt i samma form lite....

Fast du har sant i att det men inte provat kan man inte förstå hur det är.

Gammal är jag det ha du i alla fall sant i. I alla fall på lördag. Buhuuuu

Men du skriver en rolig blogg bruden.

Kram kram gammmmmmmmelmoster

2010-05-12 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar