Uppdrag Rädda Maggie!

Kan hända Maria är lite ledsen nu tror jag.. kanske.. möjligtvis iallafall.
Vi (ni) får vara snälla mot henne!

Apkärringen tog vår lilla anorektiska vän Skorpan. Inget illa menat Skorpan. Alla skulle få anorexia av att bo på ett ställe där lukten av frän gammal äggmök ständigt envisas med att fräta upp i näsborrarna på en.
Vem får plötsligt lust på en stor smaskig Big Mac när man sitter på utedass liksom!? Nej nej, all förståelse.

Jag har ett viktigt uppdrag! Jag ska rädda det lilla pyret från TampongKvinnan. Och kosta vad det kosta vill.. min värdighet, min stolthet, mitt blanka brottsregister.. eller så till och med mitt löshår.

För nu jävlar kommer jag.. gör dig redo att slåss ApKvinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar