They dont really care about us



Jag ser rätt läskig ut på den här bilden. Solarium nästa..?

Idag var det nationella i engelska. Trodde jag skulle somna på slutet. Det gick verkligen inge bra, kunde inte koncentrera mig så på slutet orkade jag inte lyssna så noga. Blir nog inge bra betyg där inte!
Just nu sitter jag och väntar på att Johanna ska anlända to my place.. ska fixa hennes hår, eller försöka rättare sagt.

Jag köpte "nått" på Gina som liknar jaa, jag vet inte vad man kallar det.. Jag TROR att det är såhär dom ska användas. Rätta mig om jag har helt fel :D påminner mig om hur jag såg ut förr i tiden



Syrran tar studenten om 5 veckor tror jag eller nått sånt :) Och jag har letat efter en fin klänning hur länge som helst nu, men passar verkligen inte i en enda. Livet är hårt...
Blev den här vanliga vita tillslut, och nej den är inte lika kort som den ser ut att vara






Kommentarer
Postat av: Anonym

Håret blev underbart! :D har klippt det nu och duschat så att de har glidit in i mitt egna! Taaack för hjälpen och urgulligt att du näner mig på din blogg:D känner mig generad och hedrad(L) Jäätte fin klänning(L) grymt fin

2010-05-04 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar