Uttråkad

Ibland så är saker så svåra att sätta ord på, varför? För man vet knappt vad det är för känslor man känner i kroppen. Vad heter det där man känner, känna alla andra som känner "det" samma sak som mig? Man har verkligen ingen aning. Därför använder jag inte uttrycket "Jag förstår" För även fast någon annan människa har ångest, och jag vet exakt hur det känns för mig, så vet jag inte hur det känns för den. Jag fattar om någon säger ångest, men jag förstår inte vad den känner. Ganska sant va?
Ibland kan jag tycka att jag är lite för öppen i bloggen, för i verkligheten är jag motsatsen. Men jag menar.. vem kommer ihåg vad jag skrev i min blogg om 100år?

Till något helt annat.. Jag blev tipsad om den här länken på facebook.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000039706370#!/photo.php?pid=1819&id=100001105863066

Tyckte bara att det var lite komiskt. Eftersom "Anna Stenberg" som hon nu heter antagligen har tagit min bild ifrån facebook så har hon säkert hittat min blogg därifrån också, vem vet.
Tänkte bara säga till dig att jag bryr mig faktiskt inte om du tatt min bild, lite pinsamt för dig kanske bara! En annan tjej hade nog blivit skitsur och skrivit massa skit, men jag tar det faktiskt som en komplimang LOL !


Kommentarer
Postat av: Moster

Det där med fotot var sjukt. Har hänt Lanja oxå. Men hon tycker väl du är fin;-)

Sen det där om att alla känner olika.

Tror faktiskt tvärt om. Man tror att man är så ensam om sina känslor men vi är rätt lika alla människor. Vi reagerar ganska lika på olika händelser och upplevelser.

Inser det mer och mer ju äldre jag blir, och nu håller jag på att bli riiiiktigt gammal ska du veta.

Kraaaam

2010-05-09 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar