Back on track? :O

Tänka sig att det finns dom som fortfarande går in på den här bloggen fortfarande? :O
Undrar verkligen vilka de e.. vore kul att veta.. Var verkligen jätte länge sen jag skrev någonting här

Har gjort om lite i mitt rum. Mamma flyttar min säng hit och dit och pratar om magnetfält (min dåliga sömn). Men det roligare är att egentligen står den ändå på nästan samma ställe hur mkt vi än flyttar den. Hela mitt rum är väl ett helvetes magnetfält, om man nu ska tro på det där. 

Gillar mina nya gardiner, hela rummet blev så mycket mysigare, dock ger inte bilden dom rättvisa. Dom är inte riktigt sådär barnsligt barbie rosa. 
 
 


Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

det är jag ;)

2010-11-12 @ 18:38:57
URL: http://ruthsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar