Praktik igen

Ensam mamma söker redan slut :( höjdpunkten på hela veckan ju haha... x'D Imorgon börjar praktiken i 4 veckor framåt. Flesta tycker sånt e skönt, slippa skolan och massa prov. Jag tycker tvärtom.. 9-4 varje dag är jag ju absolut inte van vid:O Usch kommer inte orka.. ska vara på ett cafe eftersom jag som vanligt är så sent ute, upptaget överallt eller så tar de inte emot prao elever. Fick det i torsdags:D Väldigt sent ute. Sen kan man inte skolka som i skolan heller.. det är sjukt oseriöst Uhhh..

5 dagar.. sen åker jag till Elin på fredag i halstahammar.. hur jag nu ska hitta med alla konstiga bussar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar