Praktik

Jobbig första dag på praktiken, men ändå helt okey. Har sjukt ont i benen nu, inte för att jag har gått mycket, cafeet är ju väldigt litet, aldrig större än min nedervåning XD men har "stått" hela dagen, o det är ju inte JAG van med  Det jobbar bara unga tjejer där så det är trevlans iallafall.. tiden går så mycket fortare..

Åhhh, en annan sak.. Titas har precis lyckats göra Tindra (andra hunden) med barn:S eller inte.. det visar sig. Jag råkade vara på toaletten precis då, aldrig mer än i 1 minut. 1 MINUT.. kommer ut.. tittar in i mitt rum osså har han fastnat i henne!! aldrig sett något likanande, blää kanske borde sätta ut honom på auktion efter det här alltså.

Haha imorse på radion Rix morronzoo "God morgon, här är dagens nyheter ifrån Jobbet, ehmm aftonbladet.. dagens nyheter ifrån aftonbladet" X'D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar