Things will get better if you just hold my hand



åh va jag älskar den här låten! Vissa säger de inte e Michael som sjunger ens? ...
Praktiken rullar på.. men man blir sjukt trött.. Imorn ingen prao dock eftersom jag ska till skolan och skriva prov. Knappt hunnit plugga nått som vanligt, men orkar inte när man kommer hem på dagarna. Ska leta ett par vinterskor, hittar inga som jag vill ha, har gått i lågskor ända tills nu, går omvägar för att slippa få snö in i skorna, inte mysigt :/ Juste.. slipper stiga upp kl 6 hela nästa vecka, så skönt! sovmorgon varje dag. Ska praoa från 4-10. Passar mig perfekt.





Kommentarer
Postat av: sofia palmgren

ååååååååh söt vovve!

sa nog inte det men vad fin du var på avslutningen idag! jättefin klänning :)

2010-12-21 @ 21:26:40
URL: http://ruthsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar