Kommentar

Anonym om Vad nu?:
Jag hade så gärna velat prata med mig själv nu när jag var i din ålder!!! Bara säga att allt löser sig!! Mycket skit ska rinna under broarna men det har gjort mig stark o lycklig!!! Jag famlade i långt ner i limburken... Men kolla så bra det blev=)I bland är det bra i alla fall...;) Det är nyttigt att grubbla det är så man till slut hittar en väg. Förresten ska du inte ha dåligt samvete om du ligger i sängen o slöar, passa på för när du får barn kommer den tiden aldrig igen!!! Jag skulle absolut ha legat mer i sängen!!!!!!!!!!!! NJUT!!!!
Stor kram från din gammla kusin!!!!!

Jag blev så glad när jag logga in och såg det där idag. Kan det möjligtvis vara min kusin som lyckats få världens sötaste barn (utan överdrift) - ja såklart!  Jag hoppas verkligen att det är som du säger, och egentligen så tror jag nog det innerst inne också. Stor kram på dig med! :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar