Ta mig till varmare breddgrader!

Fy vad jag är less på Sverige. Visst den svenska sommaren är faktiskt rätt fin men som det är nu. Just nu är jag en sucker för solen och jag vill hemskt gärna dra iväg långt härifrån där det finns sol som lyser starkt, blått hav åhh. Tänk att ligga på en strand och sola hela dagen och sen gå och shoppa när det blitt lite svalare. Varför bor jag i tråkiga kalla Sverige ??  Hur hamna jag här egentligen?





Louise Tangen
om 01:19:
Hei:)
Jo mer du ringer, jo lettere blir det:) var livredd selv jeg, fram til mor tvinget meg til å gjøre det! haha


sofia
om 01:19:
haha jag är precis likadan! Tycker det är asjobbigt att ringa till mormor också ;)

Jag är tydligen inte ensam om mina problem  


Kommentarer
Postat av: Milena

Penaah elsker bloggen din ihvertfall headeren ;) <33!!*

2010-03-25 @ 18:24:19
URL: http://mileeena.blogg.no
Postat av: Anonym

Hej vilken trevlig blogg du har ! :D

Gå gärna in på min och rösta på mitt BIKINIDESIGN bidrag :)

2010-03-25 @ 18:31:51
URL: http://strandharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar